حمایت دانشجویان تهران از خیزش ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا قتل دختر اصفهانی مبتلا به اوتیسم به دست مادرش مشهد، سومین قطب پیوند کبد در کشور است آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید
سرخط خبرها

کمبود ۴۰ قلم دارو در داروخانه‌های مشهد تایید شد | تداوم قاچاق دارو از مشهد

  • کد خبر: ۲۱۰۳۴۰
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷
  • ۱
کمبود ۴۰ قلم دارو در داروخانه‌های مشهد تایید شد | تداوم قاچاق دارو از مشهد
رئیس سازمان غذا و دارو معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از کمبود ۴۰ قلم دارو در داروخانه‌های مشهد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ دکتر علی روحبخش در نشست خبری دستاورد‌های حوزه سلامت به مناسبت دهه مبارک فجر توضیح داد: تعداد یک هزار و یک داروخانه در حوزه استحفاظی دانشگاه علوم پزشکی مشهد وجود دارد که ۷۷۲ مورد آن در مشهد دایر است.

وی از ۳۱ هزار تماس با سامانه ۱۹۰ خبر داد و گفت: از این تعداد، ۸ هزار و ۱۰۰ تماس جهت یافتن دارو‌های مورد نیاز مخاطبان تلفنی بوده است.

روحبخش همچنین به کمبود‌های دارویی و شیرخشک در مشهد اشاره و تصریح کرد: در مورد تامین دارو، اکنون با کمبود یا نایاب بودن ۴۰ قلم دارو در مشهد مواجهیم. در مورد شیرخشک که یکی از مشکلات اصلی ما در مشهد بود، خوشبختانه از بحران تامین آن عبور کرده‌ایم.

معاون غذا و دارو قاچاق دارو و تجهیزات پزشکی را اعلام و متذکر شد: متاسفانه قاچاق دارو و برخی تجهیزات ادامه دارد که در سال جاری، ۲.۲ میلیارد تومان کشفیات دارویی و ۷.۱ میلیارد تومان نیز کشفیات تجهیزات پزشکی داشته‌ایم.

روحبخش به کارگاه‌ها و کارخانه‌های مواد غذایی اشاره و بیان کرد: در مشهد ۱۴۰۰ کارگاه و کارخانه تولید مواد غذایی داریم که مجوز‌های لازم را از ما کسب کرده‌اند. همچنین ۱۷۰۰ گواهی صادرات مواد غذایی داده ایم و ۴۶۴ نامه درخواست واردات مواد غذایی را در سال اخیر بررسی کرده‌ایم.

وی صدور مجوز فعالیت مشاغل خانگی را نیز عنوان و توضیح داد: در حوزه تولید مواد غذایی خانگی، تاکنون ۲۵۰ مجوز صادر شده است. همچنین محصولات کشاورزی و سموم موجود در آن بخصوص سبزیجات در آزمایشگاه‌های معاونت غذا و دارو نمونه برداری و نتایج آن به تهران اعلام می‌گردد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
0
1
ویال ردجینسینگ هم توی داروخانه های مشهد پیدا نمیشه مگه تقلبیش
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->